DynaDocs specialist in het personaliseren van documenten


Ga naar de inhoudsopgave

Nieuw

DynaDocs specialist in het personaliseren van documenten.

In 2010 hebben wij met succes een nieuw business model geïntroduceerd,
speciaal voor het Midden- en Kleinbedrijf.


Waar veel bedrijven elke maand weer die tijdrovende klus moeten klaren om cijfers handmatig te verzamelen,

deze vervolgens via b.v. Excel in een overzicht te plaatsen, daar weer formules op loslaten om de resultaten
te bepalen en deze uiteindelijk op papier te krijgen, daar biedt
DynaDocs dè oplossing .......

Al vanaf
175,00 per maand (excl. BTW) leveren wij maatwerk!

Werkwijze
In een interview brengen wij uw probleemstelling in kaart.
Daarna gaan wij aan de slag en komen terug met een werkend model.

U ziet dus wat u krijgt.
Vaak zien we dan dat er additionele wensen ontstaan als we u vertellen wat de mogelijkheden zijn.
Ook voor adviezen omtrent de layout kunt u op ons rekenen.
Samen werken we naar een eindproduct.
Echter voordat het zover is weet u al precies wat de nieuwe functionaliteit u per maand gaat kosten.
Wat het voor u gaat opleveren? In elk geval het besparen van de ergernis van het terugkerende handwerk en
de daarmee gepaard gaande kosten!
En daarnaast uiteraard uiterst fraaie en bruikbare documenten.

Wij zijn pas tevreden als u het ook bent!

Bel ons voor het maken van een geheel vrijblijvende afspraak (zie contactgegevens).
Een eerste gesprek is doorgaans op korte termijn in te plannen.

Voorbeeld uit de praktijk
Eén van onze relaties stuurt maandelijks een groot aantal facturen naar haar klanten.
Door het typische karakter van de geleverde producten en diensten is het niet mogelijk om de specificaties
van de facturen geautomatiseerd in het boekhoudprogramma op te nemen om van daaruit te factureren.
Aanvankelijk werden de facturen dan ook maandelijks in Excel gemaakt, met veel handwerk en kansen op
fouten.
En vervolgens moesten deze alsnog worden geboekt in de boekhouding.

Wij hebben een oplossing gebouwd voor het volledig geautomatiseerd produceren van de facturen.
Hierbij worden de gegevens aangeboden op onze server, worden de facturen opgemaakt in PDF en binnen
enkele seconden teruggestuurd naar onze opdrachtgever.
Tevens wordt er een importbestand gegenereerd met de factuurgegevens welke direct kunnen worden
ingelezen in het boekhoudprogramma.
Onze relatie kon zelf de PDF op eigen briefpapier afdrukken en de facturen naar de klanten sturen.
Inmiddels wordt een digitale factuur door de fiscus geaccepteerd en daardoor is het ook mogelijk om de
facturen als PDF-bijlage per email te verzenden.
Deze functionaliteit is aanvullend gerealiseerd.

Home | Producten | Diensten | Projecten | N I E U W | Contact | Sitemap


Terug naar de inhoudsopgave | Terug naar het hoofdmenu